  • Data: 2022-11-21 13:23:31
    Temat: Re: Izera jednak z Chin
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Nov 2022 07:11:00 +0100, Cavallino wrote:

    > Tam to jest gdzie?

    W Szwecji.

    > Bo to cały czas to samo Geely i podzespoły mają tak samo volvoskie jak
    > te w Izerze....

    > Kiedy to było?
    > Mówimy o czasach współczesnych, a te są chińskie i nie ma żadnego Volvo.
    > To jest tylko jedna z marek Geely.

    I gdzie produkują - w Chinach?

    https://www.volvocars.com/intl/v/careers/highlights

    Wychodzi mi na to, ze ciagle dzialaja w Szwecji, ale tez w Chinach i w
    USA. A moze tez w Indiach.

    > A co myślałeś?
    > Że Polacy będą im auta projektować, albo Włosi?

    Wlosi cos tam ponoc zaprojektowali.

    > Umowę z Fiatem storpedował covid i przejęcie przez PSA, więc nic z tego
    > już się nie stanie.
    >
    > Co najwyżej chińczycy modyfikacje wyglądu na nasz rynek wprowadzą i tyle.
    > To ma być ich przyczółek na Europę.

    W sumie - czemu nie.
    Tylko pamietam jak sie Daewoo skonczylo, moze teraz bedzie lepiej.

    Ale czy sie z PiS dogadają na taki przyczółek, czy to ma byc nasze,
    polskie auto :-)

    No chyba, ze taka przyszlosc motoryzacji - chinczyki bedą dostarczac
    prawie wszystko, a lokalne firemki zaprojektują lusterka.

    > Ale dobre i to, tzn. lepsze niż Jaguar na Słowacji czy w Czechach.
    > Zagrożenie jest inne - co będzie jak w międzyczasie Chiny pójdą drogą
    > Putina?

    Dla nas, czy dla Europy?

    J.