  • Data: 2022-11-22 05:19:40
    Temat: Re: Izera jednak z Chin
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-11-2022 o 15:16, J.F pisze:

> [...]
    d-pierwszy-bedzie-crossover-nie-czerwony-hatchback-i
    -ciekawostki-ktore-umknely-mediom/

    > Pewnie tak, ale mnie troche fascynuje ten koszt.
    > Normalnie to chyba nie są tanie rzeczy ... jakas znizke dostali na
    > okres prototypu, czy tylko opcje uzycia kupili ?

    A kto powiedział, że pis kupuje coś ze zniżkami?
    Płacą normalną cenę, albo jeszcze zawyżoną, bo z kosztami łapówek.

    > No - plany moga miec. Pomysl na montownie/fabryke w Polsce tez mogą
    > miec. Niezaleznie od projektu Izera.

    Pewnie traktują Izerę jak montownię, stąd ten zbieg czasowy.
    Ale ponoć chcą też fabrykę na Słowacji postawić....