  • Data: 2022-11-22 15:45:01
    Temat: Re: Izera jednak z Chin
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Nov 2022 11:11:15 +0100, Cavallino wrote:
> [...]
    d-pierwszy-bedzie-crossover-nie-czerwony-hatchback-i
    -ciekawostki-ktore-umknely-mediom/

    > A co za różnica?

    ten z Ukrainy bylby ciekawy pod wzgledem prawnym, ale zdaje sie
    wyszukują mu tez zarzuty krajowe. Nie przedawnily sie?

    > Za rok wybory, a po nich procesów przeróżnych obsrajtków i innych
    > pokurczów będzie co niemiara.
    > I nie za drobne, jak zegarek Nowaka.

    Albo i nie ...

    > Przy takim atomie albo F35 to łapówki musiały iść na grube miliony.....

    Nie mowie nie ... ale przy F16 czy Caracalach?

    A z drugiej strony ... nam tez zalezy na zakupie tych F35, a zalatwic
    sprawe mozna bez wyraznych łapówek ...

    Zreszta widzisz - ten od respiratorow nie zyje (podobno),
    Czarnecki/Giertych na razie chodzą wolno, moze i slusznie.

    Mierzeja przekopana, choc jak czytam

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kana%C5%82_przez_Mierz
    ej%C4%99_Wi%C5%9Blan%C4%85

    22 maja 2019 Urząd Morski w Gdyni otworzył przetargowe 7 podmiotów
    zainteresowanych budową kanału:

    -turecka firma Kolin - 1 zł - oferta została opisana jako testowa i
    nie należy jej traktować jako wiążącej
    -Budimex - 992,5 mln zł,
    -konsorcjum Polbud-Pomorze i chińskich firm: CRCC Harnour & Channel
    Engineering oraz China Railway - 1,448 mld zł,
    -Sinohydro Corporation Limitet, Pekin, Chiny - 1,1 mld zł,
    -Energopol Szczecin SA - 1,087 mld zł,
    -China Harbour Engineering Company, Pekin, Chiny - 1,071 mld zł,
    -konsorcjum N.V. Besix SA z Belgii i NDI SA z Sopotu - 992 mln zł.

    Budimex i zwyciezca ... pachnie kryminałem/zmową/spiskiem :-)

    J.

    J.