eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIzera juz jest › Re: Izera juz jest
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.CARNet.hr!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
    trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <rp3197$bt1$1$horizn@news.chmurka.net> <rp3550$mer$1@dont-email.me>
    <5fb653ce$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <rp5m0h$4ns$1@dont-email.me>
    <rp5md5$5li$1$Cav@news.chmurka.net> <rp5ngk$em6$1@dont-email.me>
    <5fbb893a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5fbb893a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Izera juz jest
    Date: Mon, 23 Nov 2020 16:21:20 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 39
    Message-ID: <5fbbd371$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.140.213
    X-Trace: 1606144881 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 516 83.30.140.213:53607
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2625
    X-Received-Body-CRC: 2643052074
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687840
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5fbb893a$0$518$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-11-19 o 13:13, heby pisze:
    >> Wszystko to wymaga drogich, licencjonowanych technologii albo
    >> dziesiątek lat tworzenia takich technologii lokalnie.
    >
    >Nie do końca.
    [...]
    >2) Mamy 2 ciekawe rozwiązania - H. Cegielski opracował silniki
    >oszczędniejsze o ponad 10%. Oczywiście przy założeniu, że to nie
    >marketing - pokazywali to na targach w Hanowerze rok temu. Drugie
    >rozwiązanie - Komel i jego silnik w piaście
    >(https://glowny-mechanik.pl/2018/05/04/silnik-piasc
    ie-kola-moze-przyspieszyc-rozwoj-branzy-samochodow-e
    lektrycznych/),

    Nawet mocy ani momentu nie podal ...

    >choć w Izerze będzie tradycyjny silnik umieszczony na osi.

    No wlasnie. Silniki w piastach sa niby od dawna, a czy ktos stosuje ?

    Nie oplaca sie, na razie slepa uliczka ?

    >3) Tu akurat nie mam linków, ale elektronikę łatwo zaprojektować i

    Nie do konca.
    Jak tego nigdy nie robiles, to sa lata eksperymentow i wiadra
    spalonych tranzystorow.

    >zlecić Chińczykom produkcję, choć i u nas takich fabryk nie brakuje.
    >Wystarczy zarzucić w google - są firmy które także zajmują się
    >projektowaniem takich układów, a nie tylko ich produkcją.

    A potem sie okazuje ze falownik raz na rok sie psuje i nie wiadomo kto
    winny ...

    Sa gotowe falowniki ... tylko zobacz np jakie maja rozmiary ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: