  • Data: 2011-01-19 11:57:43
    Temat: Re: Jacuzzi 230V/41A
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    digitech <b...@z...pl> napisał(a):

    > Ale w takiej sytuacji przyłącz główny miałby 4 przewody: zero,L1,L2 i PE
    > a na głównej kostce widnieje HOT i NEUTRAL, a PE gdzoeś tam do obudowy
    > jest przykręcone. Czyli mam 3 przewody.

    Wy tutaj kombinujecie a może właściciel tego sprzętu był na tyle
    inteligentny, że kupił eksportową wersję na Europę?
    W tytule wątku też jest "230V/41A"
    Na stronie www tego sterownika taką wersję oferują.

    Co tam jest napisane na jakiejś tabliczce znamionowej?
    Może wystarczy to włączyć pod jedną (mocną ! ) fazę 230 V a zero?