  • Data: 2022-08-06 11:34:38
    Temat: Re: Jadę i słucham DAB
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 5 Aug 2022 17:16:49 +0200, Adam

    > Niedawno stacja W-12 została wymieniona na SDA z PHEV rocznik 2018.

    Dlatego ja się nie bawiłem w swoim MOPie (2015) w wymianę na lepszy model
    radia z nowszego MOPa, tylko odrazu kupiłem chinola z Andkiem, 4G, WiFi
    itp. Dzięki temu mam apkę RadioFM i mogę słuchać sobie dowolnego polskiego
    radia nawet w USA (gdybym tam jakimś cudem MOPem dotarł). :P Oprócz tego
    oczywiście YT śmiga i to z tego najczęściej korzystam do tego stopnia że
    wykupiłem premium bo reklamy mnie męczyły pieruńsko. Jest też netflix,
    góglemaps, i co tam się rzewnie podoba. Do tego monitor ma 10" a nie te
    żenujące 7-8".

    --
    Pozdor
    Myjk