    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jadę i słucham DAB
    Date: Sat, 6 Aug 2022 12:36:23 +0200

    Dnia Sat, 6 Aug 2022 11:34:38 +0200, Myjk napisał(a):

    > Fri, 5 Aug 2022 17:16:49 +0200, Adam

    > Dlatego ja się nie bawiłem w swoim MOPie (2015) w wymianę na lepszy model
    > radia z nowszego MOPa, tylko odrazu kupiłem chinola z Andkiem, 4G, WiFi
    > itp. Dzięki temu mam apkę RadioFM i mogę słuchać sobie dowolnego polskiego
    > radia nawet w USA (gdybym tam jakimś cudem MOPem dotarł). :P Oprócz tego
    > oczywiście YT śmiga i to z tego najczęściej korzystam do tego stopnia że
    > wykupiłem premium bo reklamy mnie męczyły pieruńsko. Jest też netflix,
    > góglemaps, i co tam się rzewnie podoba. Do tego monitor ma 10" a nie te
    > żenujące 7-8".

    Niestety, Mitsubishi poszło w zintegrowany system Rockford Fosgate.
    Oprócz tego, że (w seryjnym Outladerze III ;2014) część rzeczy masz w
    jednostce centralnej, odbiornik DAB jest za schowkiem pod prawym słupkiem
    A, natomiast wzmacniacze są pod fotelem kierowcy, to dodatkowo jednostka
    centralna pokazuje stan naładowania akumulatorów, aktualne parametry
    silnika spalinowego i silników elektrycznych, stan klimatyzacji, statystyki
    i historie ładowania i zużycia prądu.
    Jakby tego było mało, to jeszcze z jednostki centralnej ustawiasz m.in.
    próg włączania świateł mijania, pracę wycieraczek, działanie
    kierunkowskazów i jeszcze sporo innych rzeczy.

    Więc:

    1/
    Bardzo ciężko jest podpiąć inne (uniwersalne)radio - trzeba dużo
    przerabiać, potrzebne są konwertery sygnałów.
    Są niby zestawy dedykowane na Androidzie, ale nawet jeśli się w to pójdzie,
    to ludzie zeznają, że poszczególne funkcje nie działają, albo źle działają

    2/
    Tracimy sporo z ustawień oraz statystyk. Nawet probem jest z autoalarmem
    oraz przadopodobnie nie da się zaprogramować auta (np. godziny ładowania
    lub włączyć klimatyzacji) ze smartfona, będąc w domu.

    Tak więc zestaw innego producenta, nawet dobra chińszczyzna za 2 tys. zł.
    odpada - przynajmniej w moim przypadku.

    Natomiast odpaliłem YouTube (nie mam reklam dzięki blokadom), prawidłowo
    działa zarówno Yanosik jak i AutoMapa, na której jeżdżę od blisko 20 lat.
    Faktem jest, że najbardziej rozbudowana AM jest na Windows (CE, Mobile,
    x86-64), okrojona wersja jest na androidy, a AndroidAuto to okrrojona
    wersja okrojonej wersji ;)
    Ale trasy ustawiam sobie na smartfonie, a dopiero później włączam Android
    Auto.
    Zresztą jakby coś, to są jeszcze programy typu "mirror" na Android Auto,
    tylko chyba nie działa dotyk na ekranie AA.

    Netflixa nie znam, nie podpinałem natywnie do AA.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam