    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jadę i słucham DAB
    Date: Sat, 6 Aug 2022 22:00:46 +0200

    Dnia Sat, 6 Aug 2022 17:35:00 +0200, Myjk napisał(a):

    > Sat, 6 Aug 2022 12:25:58 +0200, Adam

    > Nie wiem po co mi to wymieniasz, ja o tym wszystkim wiem.

    > I jest to generalnie na szczaw potrzebne. Szczególnie że jest coś takiego
    > jak PHEV Watchdog i tam jest wielokrotnie więcej informacji niż było w
    > radio, łącznie z ciśnieniem w oponach, prędkościami obrotowymi 3 silników,
    > prądnicy i hgw co jeszcze.

    > Wsystko to można ustawić w apce.

    > Żadne konwertery nie były mi potrzebne, wszystko działa,
    > łącznie ze wzmakiem i sterowaniem z kierownicy (ba, można
    > nawet przyciskom przypisać dowolne funkcje).

> [...]

    Dzięki, przyjrzę się.

    Masz jakieś dodatkowe linki z informacjami, jak to spiąć i skonfigurować?
    W swoim raczej nie będę robił, bo mam w aucie '2014 instalację (czyli
    niektóre przewody i wtyczki) z '2018, ale może jakiś inny PHEV się trafi.
    Chyba, że mi się zachce do mojego.

    On nie umie korzystać z kamery pokładowej, tylko musi mieć swoją?

    Jak z brzmieniem z głośników, o ile jesteś w stanie to ocenić?
    Jak z jakością odbioru FM i DAB?

    Pytam, bo kumpel miał stare radio Clariona i niezły zestaw głośników w
    Civic VI. Wrzucił tam Junsuna V1 Pro i dżwięk był beznadziejny w porównaniu
    do Clariona. A ja pracowałem jako elektroakustyk, więc trochę pojęcie mam.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam