  • Data: 2009-09-15 14:11:19
    Temat: Re: Jak Play zdenerwował abonenta
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h8o45f$j1n$...@p...nask.net.pl...
    > Chyba nieco pochopny wniosek.
    >
    > Choć rzeczwiście, trochę to dziwne. Jeśli rzeczywiście PLAY słał mu kłody
    > pod nogi przez tak długi czas, facet powinien wyprowadzic sie z numery do
    > Ery, czy gdziekolwiek gdzie mu było dobrze, a HTC Hero kupić sobie na
    > raty. I pewnie nawet lepiej by na tym wyszedł finansowo.

    "sms z mBanku przestały docierać- zostałem pozbawiony wręcz możliwości
    prowadzenia firmy (bez kodu sms nie mogę zrobić przelewu ani nic innego na
    koncie) podwykonawcy czekają na pieniądze, wydzwaniają z pogróżkami i
    nachodzą w domu... "

    Gdyby chociaż odrobinkę pomyślał to by bez problemów wykonywał przelew. Ale
    po co, skoro winny jest cały świat, ale nie on.