  • Data: 2009-09-18 06:45:42
    Temat: Re: Jak działa kuchnia indukcyjna?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h8tql2$97e$1@inews.gazeta.pl...
    > Rozumiem, że miedź i aluminium nie podlegają indukcji?
    > A może to nie jest kuchenka INDUKCYJNA?

    Musi byc ferromagnetyk czyli taki metal który przyciągany jest przez magnes
    np. żelazo. Nie mam niklowych naczyń więc nie wiem czy też ten nikiel jako
    ferromagnetyk będzie działał prawidłowo.

    Aluminium, miedź to paramagnetyki bo magnes ich nei przyciąga więc kuchnia
    indukcyjna nie rozgrzeje takich garnków.

    Marek