    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak jździć autostradami w PL?
    Date: Thu, 2 Dec 2021 09:39:53 +0100

    Dnia Thu, 2 Dec 2021 00:39:01 +0100, Akarm napisał(a):

    > Wybierać takie trasy i godziny, kiedy drogi są najmniej uczęszczane.

    Przy wyjazdach turystycznych, to nie ma problemu.
    Ale jak jadę od jednego do drugiego klienta, to nie ma wyboru.
    Najgorzej, gdzy zdarzy się jakieś opóźnienie (problem u klienta, korek na
    trasie), to może się zdarzyć, że pozostałe punkty muszę przesuwać o jeden
    dzień, hotele muszę przesuwać o jeden dzień.

    > Jeśli masz dostęp do Internetu, a do tego dysponujesz intelektem wyższym
    > niż taboret, nie powinieneś mieć jakichś specjalnych problemów ze
    > znalezieniem odpowiednich, przydatnych informacji.

    Widzę jakiś e-toll, który działa tylko na jakichś odcinkach i widzę
    autopay, w którym najpierw jakieś odcinki autostrad nie działały, teraz
    trzeba je w programie włączyć.

    To jakiś absurd.
    Chodzi mi o system, żeby działał wszędzie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam