  • Data: 2020-11-12 12:53:42
    Temat: Re: Jak mogę zautomatyzować oświetlenie?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedna faza jest. Jest L, N, a zielono-żółty idzie do szyny wyrównawczej
    > i do ziemi. A do lampy też idzie w drugą stronę.

    Czyli łącznie 4 kable? Jaki kolor idzie do lampy?
    Pod L i N podłączasz sonoff i ze sonoff prowadzisz do lampy. Włącznik
    montujesz równolegle do sonoff tam gdzie masz przekaźnik. Przewód PE
    (zielono-żółty) możesz użyć do sonoff (jeśli jest miejsce) albo
    pominąć/zostawić jak jest. Mogę ci w paincie schematnąć ale to proste
    łączenie. Włącznik powinien być równolegle do przekaźnika, dlatego że w
    przypadku padnięcia sonoff, musisz mieć alternatywę mechaniczną, jaka
    jest obecnie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>