  • 51. Data: 2017-02-26 15:48:34
    Temat: Re: Jak narysowac linie srubowa
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 21.02.2017 10:58, t...@g...com wrote:
    > I tu mam problem, majac wartość sily F, jaka mase przyjąć do obliczen
    > przyspieszenia a? Ja przyjalem, ze ta czastka zjonizowana zderza się i popycha
    > powiedzmy 2 tysiące czastek obojętnych. Ale wzialem to z sufitu. Czy Twoim
    > zdaniem znalazłaby się jakas metoda by te ilość jakos obliczyć? Lub
    > doswiadczalnie zmierzyć? Czy ktoś cos takiego badal?

    Pamiętaj, że każda z tych czastek, a wiec i nałądowana, lata w powietrzu
    i co chwile sie odbija. Ale chyba na tyle czesto, by ten malutki wkład
    od pola E-M sią ładnie dodawał.
    Na ile czastek... Jak jest ich mało i siły niezbyt wielkie, to bym
    uznał, że na wszytkie. Nak w mm^3 jest n naładowanych i N
    nienaładowanych, to każda naładowana działą na N/n.

    Cząstka przelatuje średnio jakieś 70nm, zamin sie zderzy (a każde
    zderzenie nieco wyrównuje pęd). Lata z v ~ 400m/s, więc i czasy
    pomiędzy zderzeniami są rzedu ułamka nanosekundy.
    W nieekstremalnych warunkach nałądowana czastka nie zdąrzy
    nabrać prędkośći znacznie różnej od prędkośći czasteczek otoczenia.

    Jeśli gęstość jest duża albo pola dużę, pewnie by trzeba było
    wziąć jakieś równania do plazmy.

    pzdr
    bartekltg

  • 52. Data: 2017-02-28 15:02:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Luke,

    Sunday, February 26, 2017, 11:30:21 AM, you wrote:

    > O tym samym pomyślałem, zanim ten post zobaczyłem.
    > Myślałem, że ten styl pisania i narracji jest niepowtarzalny :D

    Nabijajcie się z ekspierda ale szanujcie go za telefon na dwie karty,
    proszę. Walczył o to zajadle i długo, zanim to się stało rzeczywistością.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2017-02-28 15:04:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    Nie fizycznie - to nadinterpretacja. https://pl.wikipedia.org/wiki/Wake_on_LAN

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2017-02-28 15:14:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Nabijajcie się z ekspierda ale szanujcie go za telefon na dwie karty,
    > proszę. Walczył o to zajadle i długo, zanim to się stało rzeczywistością.

    Ale nie opatentował.

    --
    Jarek

  • 55. Data: 2017-02-28 15:19:57
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:1101116145.20170228150232@pik-net.pl.invalid...

    > Nabijajcie się z ekspierda ale szanujcie go za telefon na dwie karty,
    > proszę. Walczył o to zajadle i długo, zanim to się stało rzeczywistością.

    Z trolem Expierdem jest o tyle zabawnie, że jest względnie niegroźny i mało
    upierdliwy. Jak też czasem miał pojęcie, o czym pisze, mało w nim było
    agresji...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 56. Data: 2017-02-28 15:25:30
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:1237799843.20170228150444@pik-net.pl.invalid...

    > Nie fizycznie - to nadinterpretacja.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Wake_on_LAN

    Roman, wiemy, że pewne minimum musi być, ale wiesz, jak to z kol. Darkiem
    S., on próbował i tak przeforsować swoje. Musiałbym kawał grupy przegrzebać,
    a nawet nie pomnę w tej chwili, która to konkretnie grupa była. Bo ściągnąć
    te grupę w całości niewielki problem, tylko obrobić jej szukanie, to już
    coś. Zwłaszcza bez pewności, że post istnieje.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 57. Data: 2017-02-28 16:01:43
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 28.02.2017 15:02, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nabijajcie się z ekspierda ale szanujcie go za telefon na dwie karty,
    > proszę. Walczył o to zajadle i długo, zanim to się stało rzeczywistością.

    Kiedy o tym pisał.
    Wiki twierdzi, że pierwszy dual-sim to 2000 rok, więc mógł rzeczywiśćie
    wymyślić to wcześniej, a mogł tylko podchwycić i dopominać się
    o upowszechnienie.

    Księga Cytatów Experta zniknęła z sieci, webmachine widzi tylko stronę
    głowną, ale nie podstrony z właściwą treścią.

    pzdr
    bartekltg

  • 58. Data: 2017-02-28 16:14:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Tuesday, February 28, 2017, 3:14:49 PM, you wrote:

    > Ale nie opatentował.

    Kto wie - może teraz jest bogaty i dlatego przestał się odzywać ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2017-02-28 16:36:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Feb 2017 15:19:57 +0100, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > Z trolem Expierdem jest o tyle zabawnie, że jest względnie
    niegroźny i mało

    Chyba był a nie jest? Czyżby go wypuścili i objawił się ponownie?

    --
    Marek

  • 60. Data: 2017-02-28 16:54:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

    Nie, no... Expert alias Expierd,..
    :P
    (Imię i nazwisko, oraz adres, znane, telefon też, choć nie ujawnione...
    Ustawa... ale nie tylko).
    ---
    O k.. i co z tego ?