  • Data: 2020-08-31 10:12:40
    Temat: Re: Jak preparuja wieksza pojemnosc pamieci flash?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam net i widzę m.in. że przy niektórych próbach naprawy:
    Komputer powinien widzieć kartę, a nie czytnik.
    A są i takie i takie czytniki.
    U mnie Win widzi czytnik Transcend a nie kartę w nim, ale za to widzi kartę w
    czytniku Kingston, a nie czytnik.
    No i jeszcze na dodatek przy karcie microSD może widzieć przejściówkę/adapter
    (może?).
    Na razie zapuściłem diskpart -> clean all, ciekawe jak głęboko wyzeruje.
    Słyszałem o sposobie, żeby wyjąc dysk twardy z kompa, włożyć w niego oszukany nośnik
    i spróbować na tym oszukanym nośniku
    zainstalować Windows z płyty, to Win sobie poradzi:
    https://flashchiptech.wordpress.com/2011/07/13/fixin
    g-fake-sd-sdhc-cards-is-it-possible-what-are-the-pro
    blems-and-challenges-what-software-to-use-to-test-fo
    r-flash-memory-fake-chips-is-there-a-free-download-t
    o-check-flash-drives-and-memory-car/