  • Data: 2022-04-24 11:11:45
    Temat: Re: Jak przechowac akumulator?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-24 o 10:35, Collie pisze:

    > To zacznij mierzyć. Kup woltomierz przy okazji wymiany akumulatora -
    > choćby taki wtykany do gniazda zapalniczki - a Twoje życie stanie się
    > ciut mniej stresogenne.

    Bo ja wiem? Jeszcze zacznę się stresować pomiarem.
    Normalnie jak akumulator słabnie, to nie czekam aż padnie, tylko
    go wymieniam i z reguły akumulatory sygnalizowały swoje zejście.
    Na tych kilka samochodów miałem kilka normalnych słabnięć
    z czasem coraz gorzej odpalały, jak wymagały wręcz ciągłego ładowania jazdą
    albo z gniazdka, to były wymieniane.
    Ale był też jeden pad gwałtowny wcześniej i też auto miało jechać w trasę.
    Wtedy odpaliłem na kablach i pojechałem z myślą, że się w drodze
    nad morze naładuje, ale przejechał 450km i rano nie odpalił samodzielnie.
    Tamten miał chyba 8 lat.