-
Data: 2014-04-05 19:10:27
Temat: Re: Jak sprawdzić czy działa stabilizacja?
Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Am Samstag, 5. April 2014 16:12:04 UTC+2 schrieb Marek:
> W dniu 2014-04-05 06:25, XX YY pisze:
>
> >
>
> >>
>
> >>
>
> >> No zgadza się. Duży piksel = mały szum ale i mniejsza czułość. Kiedyś o
>
> >>
>
> >> tym gadaliśmy.
>
> >>
>
> >>
>
> >
>
> >
>
> > otwieram Twoj post , zaczynam czytac w srodku , trafiam przypadkowo na wyzej
cytowany akapit i od razu takie kwiatki.
>
> >
>
> >
>
> > duzy pixel = duza czulosc .
>
> > jest na odwrot.
>
> > tylko nie pisz , ze masz aparat za 40 zl i tak on ma.
>
>
>
> Prowadziliśmy już na ten temat dyskusję. Nie tylko ja Ci uwagę zwróciłem
>
> na takie interpretacje. Duży piksel = duża dynamika ale i dłuższy czas
>
> potrzebny na jego "naładowanie" a więc mniejsza czułość.
>
>
>
> Linków do źródeł nie będę Ci podawał bo i tak masz to gdzieś.
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> Marek
Einstein dostal nobla nie za teorie wzglednosci a zaodkrycie i opis efektu
fotoelektrycznego
w cmosach jest inaczej . a pryktycznie tylko te sa dzisiaj stosowane.
padajace fotony padaja na elemnty polpzrewodnikowe krzemu , powoduja wybicie
elektronu , nastepuje przeplyw pradu. ten prad jest wzmacniany na tranzystorze.
przestaja padac fotony , prad nie plynie.
przy okreslonej luminancji zrodla swiatla cmos o dwa razy wiekszej powierzchni jest w
stanie przejac dwukrotnie wiekszy strumien fotonow. Poplynie dwa razy wiekszy prad
jako ze zaleznosc jest liniowa.
Dwa razy wiekszy prad oznacza rowniez dwa razy wiekszy odstep sygnalu od pradu
termicznego. Oznacza to ze przy dwukrotnie mniejszej luminacji zrodla swiatla
poplynie na tym cmosie taki sam prad jak poplynie na cmosie o mniejszej powierzchni.
tak wiec przy mniejszej luminancji ten sam prad oznacza wieksza czulosc.
Nie fantazjuj - prosze.
Gdyby mniejsze cmosy mialy wieksza czulosc , wowczas dawalyby szum o mniejszej
widzialnosci - a jest przeciez odwrotnie, Chyba , ze tez masz jakis aparat za 40
zlotych z mnatyca wielkosc pazniokcia ktory szumi mniej niz FF ?
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.14 19:32 XX YY
- 05.04.14 20:39 Krzysztof Halasa
- 05.04.14 21:01 XX YY
- 05.04.14 21:42 Marek
- 05.04.14 23:29 Marek
- 05.04.14 23:51 Marek
- 06.04.14 00:51 Krzysztof Halasa
- 06.04.14 01:10 Krzysztof Halasa
- 06.04.14 16:28 Sylwester Zarębski
- 06.04.14 16:38 Sylwester Zarębski
- 06.04.14 17:15 XX YY
- 06.04.14 22:01 Marek
- 06.04.14 22:29 Marek
- 06.04.14 22:44 Marek
- 06.04.14 23:10 XX YY
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tadeusz Rolke RIP
- Samsung A12 - po co 4 obiektywy ?
- Trochę NTG - Vegas Pro
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie