  • Data: 2021-05-10 10:21:42
    Temat: Re: Jak sprawdzic lampę UV ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2021-05-07 o 10:44, J.F pisze:
> [...]
    20for%20purification-Promienniki%20nadfioletu-Indust
    ry-O%C5%9Bwietlenie%20specjalne/pl/pl/GPS01_1028570/

    >Przy zasilaniu świetlówki należy mówić o prądzie.
    >Napięcie zapłonu czy pracy wynika z jej wykonania i stanu.

    No ale wlasnie mnie ciekawi, czy napiecie pracy rzeczywiscie takie
    niskie.
    "Samo wyszlo" czy to jakies wykonanie specjalne, gdzie niskie napięcie
    pożądane ?

    Swoja droga ... to jaki jest cos fi przy balascie magnetycznym?
    Bo jak on musi zbic ze 200V ... to chyba kiepski.
    No ale to malutka lampka, nie rozwali nam systemu :-)

    J.