  • Data: 2022-06-16 11:34:48
    Temat: Re: Jak to zasilić
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 16 czerwca 2022 o 11:11:40 UTC+2 Piotr Wyderski napisał(a):

    > Mgła covidowa, 40MW i 4GW. Elektrownia Bełchatów ze swoimi 5.4GW lubi to.

    Oraz dr Emmet Brown:
    "1,2GW? Tylko piorun da taką moc. Ale musielibyśmy wiedzieć, gdzie i kiedy uderzy
    piorun!"
    "Wiemy, gdzie i kiedy uderzy piorun!"
    Echh, usłyszeć w życiu tekst na taką miarę (nie liczę: "Jestem w ciąży!" oraz:
    "Dawid, to już" - bo to dość powszechne jednak)...
    A potem jeszcze sam sobie klucz podawał, no panie, o takim pomocniku to ja marzę ;>
    Tylko jak tak sobie o tym myślę - skoro zrobił piorunochron na tym zegarze, no to już
    piorun zjechał po kablu do wehikułu czasu i nie popsuł zegara.
    No chyba że ten piorun walnął w zegar właśnie dlatego, że tam zamontowali
    piorunochron ;>