  • Data: 2022-06-21 20:49:10
    Temat: Re: Jak to zasilić
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje doświadczenie ze sterowaniem LEDami to diody IR i tu naprawdę
    > jechałem "po bandzie", bo sterowałem impulsami 7.5A, wypełnienie max 1%,
    > modulacja PWM, 250kHz. Typ diod nie pamiętam, ale Imax 8A i Icw 100mA.
    > Odstrzeliłem kilka sztuk, niektóre nawet uchyliły czapeczki ;-). Dopiero
    > push-pull załatwił sprawę. No i impuls poprawił, bo nie wyglądał jak
    > zjeżdżalnia dla dzieci.

    Ja mam doświadczenia z blokami po kilkadziesiąt/kilkaset diod ale
    małych, fi3mm, różnej maści. Nie zdecydowałem się na gotowe moduły z
    pewnych względów. W Twoim przypadku 250kHz... no masz... a ja nawet
    100Hz nie potrzebuję. Swoją drogą <1% z 4us (250kHz), no szacun.
    A prądy jak to prądy. Taka 30mA znosi dzielnie 500mA jak się wie co się
    robi :)

    > Ja widzę poświatę białych LEDów nawet do kilku sekund po wyłączeniu.
    > Receptorem białkowym ;-)

    Roman chyba dobrze napisał, może światłość taka, że "receptory się
    naładowały" ;)

    Miłego.
    Irek.N.