  • Data: 2021-12-10 00:33:45
    Temat: Re: Jak uniemożliwia się mi studiowanie inżynierii
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 10 December 2021 at 00:10:06 UTC+1, Astralny Rębajło wrote:
    > Elon ciągnie 10% z każdej operacji na ibeju, stać go.
    > Po mechatronice łatwiej o robotę.

    W zyciu nie chodzi o robote, a zarobki i zyski

    Bo chodzi o to aby to robić, tak robić, aby sie nie narobić, a zarobić

    Zapytram znajomego profesora, czy po tej prywatnej szkole mehanitroniki, która
    upadla, ktos dostał pracę, czy wszyscy handlują w internecie i żyją z zasiłków

    W Europie 100 milionów gryzipiórków pracuje zdalnie , czyli z domu, gotując obiad,
    robiąc pranie, bawiąc dzieci, zarabiając 100.000 euro rocznie

    i będą rok myśleć , na co im jakiś mechatronik, bo nazwa jest wyjątkowo głupia

    bo ani to mechanik, ani elektronik
    pół tego i pół tamtego