  • Data: 2009-01-05 10:47:17
    Temat: Re: Jak ważna jest stabilizacja obrazu?
    Od: kender <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Sty, 07:10, "Agent" <w...@o...ue> wrote:

    > Widzę że chcesz znaleść koniecznie potwierdzenie że nie jest potrzebna. Jak
    > masz statyw to nie potrzebna a jak nie masz to przydaje się przy foceniu
    > obiektów nieruchomych.

    Ależ nie, całkiem nie o to mi chodzi.
    Raczej o to, czy jest to uzasadniony wydatek - jak mówiłem,
    fotografuję całkiem amatorsko, nie zamierzam wydawać masy pieniędzy na
    feature, który się nie przyda. Natomiast, skoro, jak wszyscy
    powiadają, przyda się i jest naprawdę użyteczny, to to mnie przekonuje
    do przyjrzenia się szkłom ze stabilizacją :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kender