  • Data: 2020-03-11 19:28:42
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 marca 2020 02:05:02 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...
    > W dniu środa, 11 marca 2020 22:11:53 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > [...]
    >
    > Starsi moze i poszli do klubow, mlodsi raczej nie.

    Znaleźli sobie miejsca.

    > Ale przeciez wychodzisz w masce na pol twarzy ... wystarczy im, czy
    > strasza ?

    Najpierw napierdalają, a czy potem straszą to nie wiem. Twierdzą że system rozpoznaje
    poprawnie 95% twarzy w maskach.

    > No i wlasnie pokazywali jakis reportaz z Chin ... cos chyba ten system
    > kiepsko dziala, bo zaspawuja bramy w blokach :-)

    Nawet w Chinach nie ma tyle policji żeby całe miasto upilnować.

    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-02-10/bloko
    wane-przejscia-spawane-drzwi-jak-chiny-walcza-z-koro
    nawirusem/

    > Zreszta moze cos dzieki temu drgnie, bo ten lekarz co go
    > przesladowali, ma teraz dobre argumenty, i moze przesladowac paru
    > funkcjonariuszy :-)

    Ja bym nie fikał.

    > A mowi sie, ze to Koreanczycy najwiecej pracuja :-)

    A wierzy się?

    > O zwyklej grypie
    > https://rcb.gov.pl/grypa-w-sezonie-epidemicznym-2018
    -2019-w-polsce-i-europie/

    > Wyglada bardzo naukowo.
    > Przy czym zauwaz, ze raczej nie skupiamy sie na braku testow, tylko na
    > danych z rozwoju choroby.

    Na czymś trzeba model oprzeć.

    > Chyba od poczatku mozna dac sobie spokoj, bo przeciez nie zamkniesz
    > wszystkich ani calego kraju.
    > Wiec bedzie sie to rozprzestrzenialo.

    Rozprzestrzenianie każdej epidemii ma naturalne granice. Taka gra była na telefony,
    teraz ją wycofali, bo politycznie niepoprawna :-)

    > Chyba, zebys tak wszystkich przetestowal ... i powtarzal co tydzien ?

    W Korei przy autostradach są miejsca na postój gdzie można coś zjeść, zatankować itd.
    W tych miejscach poblokowali autostrady, wszystkie samochody kierują na parking, tam
    samochody powoli się toczą na wielu pasach. Każdy musi się zatrzymać, robi się wymaz
    z ust każdemu podróżującemu, zapisuje się dane, pakuje do oznakowanego pudełeczka,
    wysyła do labu. Potem ci co wyszli pozytywnie mają wizytę służb, tam badają
    wszystkich kogo zastali, dezynfekują pomieszczenia, pytają gdzie gościu był ostatnio
    i z kim się widział. Można?

    > A prawda gdzies po srodku ? :-)

    > I chcesz tak szeroko typowac ?
    > Moze to i metoda ... ale Ty przyleciales z Monachium :-)

    Podobno Facebook wie więcej o większości ludzi niż oni sami o sobie. W sensie że
    potrafi przewidzieć ich reakcje na coś tam. Socjologia już dawno przestała być 'soft
    science'. teraz to już 'hard science'. Nauka ścisła.