  • Data: 2009-03-05 15:36:15
    Temat: Re: Jak zainstalowac system na netbooku?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iguan007 pisze:
    > "ToMasz" <t...@g...pl> wrote in message

    > Bo akurat temu uzytkownikowi wygodniej z Windowsem? I jesli moge wyrazic
    > swoje osobiste zdanie (zaznaczam moje - wiec bez rozpetywania burzy
    > prosze) - tez nie widze potrzeby korzystania z innego systemu.. Mam taki sam
    > system na komuterze w pracy, na komputerze stacjonarnym w domu i w netbooku.
    > Dla mnie to calkiem wygodne.

    jasne, tylko ze windows kosztuje 369zł. Co wiecej, to nie Windows tyle
    kosztuje tylko licencja jednostanowiskowa na jeden komputer. mozna
    powiedziec, ze za maks 5 lat, bedzie trzeba kupic następnego windowsa...
    Dla wielu ludzi Linuks jest alternatywą nie do przyjęcia, przez zawiłą
    instalacje, niedziałanie gier itp. Tyle ze w przypadku TAKIEGO
    komputerka gry mamy z głowy, instalacja wykonana, a brak potrzeby
    stosowania antywirusa i firewalla napewno usprawni prace systemu.
    Kolejny problem to oprogramowanie potrzebne windowsowi do życia i
    miejsce na nie - ktoś pytał czy mozna rozszerzyć dysk. W linuksie na 90%
    jest open office ( 150mb) firefox, thunderbird, i cotam jeszcze
    trzeba-nie trzeba tego wgrywać przez CD którego niema ani ciagnąć z netu.

    JEdnak przyzwyczajenie do windowsa moze kosztować wiecej niż 50% ceny
    tego komputerka, i jeszcze nastrecza poroblemów przy instalacji. Cóż,
    naszczęscie każdy ma wybór.

    ToMasz