  • Data: 2018-08-11 22:07:14
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    tck <t...@t...wytnij.net.pl> wrote:

    > jaka profi szyna łącząca zasilanie esów:)

    Tu ogólnie cała instalacja jest "profi" :)

    Esy zdaje się też powinny być odwrotnie, nie?

    > czy ja dobrze widzę, że z zabezpieczeń wychodzi 5 przewodów? skrajne po
    > jednym i 3 ze środkowego?
    > neutralnych jest 4, a PE wisi pewnie w powietrzu....

    Oryginalnie z zabezpieczeń wychodziły 3 przewody fazowe, a z szyny na dole
    3x N i 3x PE. Ja dopiąłem jeden fazowy do środkowego esa i jeden neutralny
    do szyny (to ten biały, dwużyłowy), żeby zrobić dodatkowe gniazdko dla
    routera. Sam zasilacz nie ma PE, więc nie łączyłem PE.