    Date: Sat, 12 Mar 2022 22:14:22 +0100
    Subject: Re: Jak zrobić frontpanel
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > A jak rozwiązuje się problem latających łap (poza wypiciem pół litra) żeby prosto
    przykleić?
    > Chyba że to rzeczywiście jak kalkomania i klej "pływa", dopóki nie wyschnie.

    To jest kalkomania. Do wody dodaje się parę kropli płynu do mycia
    naczyń. Kobitka nasuwała to (może bardziej wysuwała podkład spod
    kalkomanii umieszczonej nad płytką) na aluminiową płytkę o satynowej
    powierzchni. Płytka nie była malowana. Dokładność to chyba kwestia
    wprawy. Pamiętam, że dawno temu, kiedy byłem dzieckiem, bawiłem się
    kalkomanią (było tego dużo, pod domem miałem fabrykę). Tak średnio mi to
    wychodziło ;-)

    P.P.