    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?
    Date: Wed, 20 May 2009 16:41:47 +0200

    Sebastian Biały pisze:
    > Witam.
    >
    > Mam HP LaserJet 5L. Służyła wiernie i jeszcze daje radę, ale ogólny stan
    > mechaniki powoduje że musze się szybko rozglądać za czymś nowym.
    >
    > Interesuje mnie drukarka ktora _nadaje_ się do termotransferu a dopiero
    > potem ma ficzery :)
    >
    > Czy ktoś coś ostatnio kupowal i mógłby się podzielić informacją czy
    > warto/niewarto? Boje sie kupować w ciemno bo nie wiem jaki toner stosuje
    > się aktualnie i czy bedzie się nadawał. Nie bedę tez ukrywal ze do tych
    > 40 kartek/miesiąc nie chce kupować niczego zbyt drogiego, ma drukowac i
> [...]

    Kyocera, np FS-1700 albo FS-3700.
    Na jednym tonerze za 180zł wydrukowałem 25 tys stron.
    Najtańsza drukarka do ekspoatacji, podajnik na 500 stron, drukuje
    szybko, i jest cholernie tania (na allegro).
    A i toner na miedź przeskakiwał jak musiał :-)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''