  • 1. Data: 2009-05-20 14:05:36
    Temat: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam HP LaserJet 5L. Służyła wiernie i jeszcze daje radę, ale ogólny stan
    mechaniki powoduje że musze się szybko rozglądać za czymś nowym.

    Interesuje mnie drukarka ktora _nadaje_ się do termotransferu a dopiero
    potem ma ficzery :)

    Czy ktoś coś ostatnio kupowal i mógłby się podzielić informacją czy
    warto/niewarto? Boje sie kupować w ciemno bo nie wiem jaki toner stosuje
    się aktualnie i czy bedzie się nadawał. Nie bedę tez ukrywal ze do tych
    40 kartek/miesiąc nie chce kupować niczego zbyt drogiego, ma drukowac i
    juz ale przede wszystkim toner ma się przenosić na miedź.

  • 2. Data: 2009-05-20 14:41:47
    Temat: Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    > 40 kartek/miesiąc nie chce kupować niczego zbyt drogiego, ma drukowac i
    > juz ale przede wszystkim toner ma się przenosić na miedź.

    Kyocera, np FS-1700 albo FS-3700.
    Na jednym tonerze za 180zł wydrukowałem 25 tys stron.
    Najtańsza drukarka do ekspoatacji, podajnik na 500 stron, drukuje
    szybko, i jest cholernie tania (na allegro).
    A i toner na miedź przeskakiwał jak musiał :-)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 3. Data: 2009-05-20 14:54:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Marcin Łukasik wrote:
    > Kyocera, np FS-1700 albo FS-3700.

    Wszystkie mają jakieś felery (mowie o tych z allegro). Szczególnie
    dziwią mnie uszkodzone wyświetlacze :)

    > Najtańsza drukarka do ekspoatacji, podajnik na 500 stron, drukuje
    > szybko, i jest cholernie tania (na allegro).

    10x bardziej zależy mi na dobrym tonerze do termotransferu niż na ekonomii.

  • 4. Data: 2009-05-20 15:17:38
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Mam HP LaserJet 5L.

    Taka, tylko z literka M, albo P jesli jest. Jak nie, to HP2100/2200.
    Drukuje jeszcze mniej niz Ty;-), wiec toner wystarczy dla wnukow. Powiem
    tak: sprzedalem Samsunga ML1520 z przebiegiem ok. 200 kartek i kupilem
    HP2100 poleasingowa z Allegro z przebiegiem blizej nieokreslonym (ale z
    pewnoscia baaardzo duzym). I to byl biznes zycia, moj rekord - sciezka 6
    milsow, mniej nie probowalem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2009-05-20 15:45:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
    > HP2100/2200.

    Miałeś wymienioną folię grzałki? W mojej 5L folia chyba juz nie domaga.
    I pytanie dodatkowe: czy toner posiada walek światłoczuły jak w 5L ?

  • 6. Data: 2009-05-20 23:21:06
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Sebastian Biały pisze:

    > Wszystkie mają jakieś felery (mowie o tych z allegro). Szczególnie
    > dziwią mnie uszkodzone wyświetlacze :)

    Mam 2x 1700, 1700+ i 3700+, wszystkie mają po parę lat i działają
    świetnie do dziś.

    > 10x bardziej zależy mi na dobrym tonerze do termotransferu niż na ekonomii.

    Toner jest dobry. Czarna strona z wyłączonym EIR czy jak to oszczędzanie
    się nazywa jest czarna, a nie czarnawa...

    m.

  • 7. Data: 2009-05-21 15:08:13
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 20 Maj, 16:05, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Interesuje mnie drukarka ktora _nadaje_ się do termotransferu a dopiero
    > potem ma ficzery :)

    HP LJ 2200. Nadaje się do termotransferu i ma jeden boski ficzer,
    który się nazywa "duplex" :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-05-21 15:18:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:
    > HP LJ 2200. Nadaje się do termotransferu i ma jeden boski ficzer,
    > który się nazywa "duplex" :-)

    Kompletnie zbędny, cena troche spora jak na używkę (~250zł).

  • 9. Data: 2009-05-21 21:25:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Miałeś wymienioną folię grzałki? W mojej 5L folia chyba juz nie domaga.

    Nie wiem, narazie dziala. Jak przestanie, to kupie nastepna za 200zl;-)

    > I pytanie dodatkowe: czy toner posiada walek światłoczuły jak w 5L ?

    Zintegrowany.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2009-05-21 21:28:34
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > cena troche spora jak na używkę (~250zł).

    Ale warto, warto tez zapolowac na taka z ethernetem, centronics przydaje
    sie do innych rzeczy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa