  • 1. Data: 2022-04-29 21:08:58
    Temat: Jaka ładowarka do akumulatorów AA?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam ładowarkę BC700 do aku AA i AAA. Niestety w przypadku, gdy któryś
    akumulatorek jest mocno rozładowany ładowarka go nie widzi i nie
    rozpoczyna ładowania. Podobno są teraz ładowarki pozbawione tej wady.
    Coś zaproponujecie?
    Jacek

  • 2. Data: 2022-04-30 22:32:33
    Temat: Re: Jaka ładowarka do akumulatorów AA?
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > akumulatorek jest mocno rozładowany ładowarka go nie widzi i nie
    > rozpoczyna ładowania. Podobno są teraz ładowarki pozbawione tej wady.

    Kup chińczyka za 5 PLN i poładuj ten felerny akumulatorek przez
    piętnaście minut. Ładowarka powinna go wtedy zobaczyć.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2022-05-01 14:47:55
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > akumulatorek jest mocno rozładowany ładowarka go nie widzi i nie
    > rozpoczyna ładowania. Podobno są teraz ładowarki pozbawione tej wady.

    Pasek folii alu zwierający "+" lub "-" 4 kontaktów
    + umieszczenie do ładowania 3 dobrych ogniw i jednego kiepskiego.
    Gwarancji nie daję, ale u mnie kiedy odmawia ładowania
    taki myk się sprawdza.

    Tam ta ram ta tam.

  • 4. Data: 2022-05-01 18:08:20
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.05.2022 o 14:47, alojzy nieborak pisze:
    > Pasek folii alu zwierający "+" lub "-" 4 kontaktów
    > + umieszczenie do ładowania 3 dobrych ogniw i jednego kiepskiego.
    > Gwarancji nie daję, ale u mnie kiedy odmawia ładowania
    > taki myk się sprawdza.
    Ładowarka ma być dla kolegi, który chce mieć coś bezobsługowego. Ja
    sobie radzę podłączając na kilka sekund taki zdechły aku pod zasilacz,
    który nastawiam na ok 1A. W 99% przypadków działa.
    Jacek

  • 5. Data: 2022-05-01 22:45:50
    Od: LOLek <L...@m...pl>

    W dniu 29.04.2022 o 21:08, Jacek pisze:
> [...]
    > akumulatorek jest mocno rozładowany ładowarka go nie widzi i nie
    > rozpoczyna ładowania. Podobno są teraz ładowarki pozbawione tej wady.

    Podłącz równolegle na dwie sekundy z naładowanym akumulatorkiem i
    natychmiast wsadź go do ładowarki. Zawsze działa.

  • 6. Data: 2022-05-02 07:49:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > akumulatorek jest mocno rozładowany ładowarka go nie widzi i nie
    > rozpoczyna ładowania. Podobno są teraz ładowarki pozbawione tej wady.

    też mam bc700 i jak niewykrywany eneloop poleży przez noc to zaczyna go ładować

    jeszcze mi się nie zdarzyło żebym musiał kombinować z podładowywaniem przed
    ładowaniem a
    używam jej już jakąś dekadę

  • 7. Data: 2022-05-02 08:03:12
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.05.2022 o 07:49, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > jeszcze mi się nie zdarzyło żebym musiał kombinować z podładowywaniem
    > przed ładowaniem a używam jej już jakąś dekadę
    Dzięki! Ja nie mam tyle cierpliwości, ale teraz spróbuję, jak się trafi
    taki jeden rozładowany.
    Jacek

  • 8. Data: 2022-05-02 10:18:10
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2022-04-29 o 21:08, Jacek pisze:
    > Mam ładowarkę BC700 do aku AA i AAA. Niestety w przypadku, gdy któryś akumulatorek
    jest mocno rozładowany ładowarka go nie widzi i nie rozpoczyna ładowania. Podobno są
    teraz ładowarki pozbawione tej wady.

    Włóż do ładowarki i wyjmij kilka/kilkanascie razy (u mnie można strzelić sprężynką
    bez wyjmowania, więc jest to łatwe). Czyli łącz i rozłączaj podpięte ogniwo aż
    załapie.

    pozdro
    A S

  • 9. Data: 2022-05-02 10:30:35
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 29.04.2022 o 21:08, Jacek napisał:

> [...]
    > akumulatorek jest mocno rozładowany ładowarka go nie widzi i nie
    > rozpoczyna ładowania. Podobno są teraz ładowarki pozbawione tej wady.

    EverActive NC-3000. Ładuje wszystko.

    --
    Collie

  • 10. Data: 2022-05-02 18:57:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 May 2022 10:18:10 +0200, A S wrote:
> [...]
    bez wyjmowania, więc jest to łatwe). Czyli łącz i rozłączaj podpięte ogniwo aż

    I pomaga?

    a) podladuj ogniwo w innej ladowarce,
    b) podladuj ogniwo z innego ogniwa - trzeba kawalek przewodu
    c) kawalkiem drutu zewrzyj + sasiednich ogniw w ladowarce - bc-700
    ruszy,

    J.