    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaka stacja lutownicza?
    Date: Sat, 25 Mar 2023 20:48:09 +0100

    On 25/03/2023 20:32, Mirek wrote:
    > IMHO zapomnij że to będzie lepiej lutowało od ELwika.
    > Nagrzewa się może i szybciej, ale za to błyskawicznie stygnie po
    > dotknięciu plytki;)

    Dziwne, bo groty są pi razy drzwi podobnych gabarytów co elwikowe i
    powinny mieć zbliżoną bezwładność.

    Ja lutuje głównie drobnicę a nie dachy, nie ma gdzie tego ciepła
    odciągnąć tak szybko. A do dużych mas, to jest rozlutownica, którą jak
    poproszę, to i polutuje.

    > Nie mam, nie widziałem, ale mam szczypce Yihua i tego się nie da używać.

    Możliwe, że to inna jednak technologia. Nie mam szczypiec, ale miałem.
    Do tego, do czego je zaprojektowali, nadają się średnio.