  • Data: 2023-02-08 13:01:13
    Temat: Re: Jaki koszt numeru w 2023?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-08 o 12:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Faks to połączenie klient-klient bez żadnych serwerów trzymających treść
    > dla Wielkiego Brata.
    > Np. dane osobowe wolę wysłać faksem, niż mailem.

    Podejrzewam, że nawet jak ty wyślesz gdzieś faks faksem z lat '90, to
    odbiorca i tak sobie go odbierze na mailu.

    Gdzieś w latach +/-2008 jak pamiętam moją działalność, to jeszcze faksy
    były gdzieniegdzie w użyciu i rzeczywiście było tak, że jak trzeba było
    wysłać obrazy jakichś dokumentów, to niektórzy przysyłali faksem.

    Wykupiłem wówczas sobie taką usługę wirtualnego faksu przez mail, w
    której mogłem te faksy wysyłać i odbierać. Ale po kilku latach coraz
    więcej ludzi przeszło na wysyłkę mailem. I, pisząc kolokwialnie, teraz
    już nawet największy imbecyl nie korzysta z faksu, tylko umie wysłać maila.

    Oczywiście jeśli zależy komuś na ochronie danych, wyśle plik zahasłowany.

    --
    Liwiusz