    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki nadmiar mocy zasilacza LED?
    Date: Mon, 24 Jan 2022 14:04:05 +0100

    Zapomniałem dopisać DC.
    W miarę szczelny powinien być (pod akwa, dzieci itp.), wynalazki z zaciskami 230 V na
    wierzchu odpadają.
    Szukanie zacząłbym pewnie od Wolumenu.
    Przypomniałeś mi, że mam do lapka 200 wat i 230 wat, ale 19,5 V (HP).
    Zasilany jest sterownik (osobny), że sterownika do oprawy idzie kabel zakończony DB9.
    Sterownik jest 4-kanałowy i będę chciał go rozkminić ewentualnie dając inny (może
    TC421/420 lub palabras by ogarnął), ale sterownik
    to temat na przyszłość.
    Wtyczka zasilania dociągana nakrętką (IPxx), okrągła ok. 9 mm w jednym miejscu
    spłaszczona, dwa piny równoległe odległość ok. 4 mm -
    co to za standard?

    -----
    > Musi być cegiełka?
    > [...[ przemysłowych i tanich zasilaczy 24V z duża iloscią A.
    > Laptopów poganianych z 24V to raczej za wiele nie ma, a jak są, to nie o takich
    mocach, kończą się koło 90W.