  • Data: 2021-06-11 18:16:06
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2021 o 14:25, Ewa pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki smartfon kupić żeby oprócz typowych funkcji (dzwonienie, smsowanie,
    > poczta, strony www) miał przede wszystkim bardzo dobry GPS i tym samym
    > nadawał się do nawigacji ?
    > Chodzi mi tutaj o dwie rzeczy:
    > - na co, jeśli chodzi o GPS, zwrócić uwagę w ofertach ?
    > - jakie smartfony konkretnie (firma, model) są pod tym względem
    > sprawdzone/uważane za najlepsze ?
    >
    > Bardzo proszę o wskazówki.
    > Pozdrawiam
    > Ewa
    wśród głównych producentów chyba nie ma istotnych różnic. wszelkie
    samsungi, xiaomi, i co tam jeszcze chesz - będą działać. w najgorszym
    wypadku sam start nawigacji może być nie - natychmiastowy. i ma to dwa
    aspekty. jeden to "załapanie" pozcji względem gpsów, a drugi
    "ogarnięcie" się telefonu.
    w szybkim telefonie (samsung s10) wydanie komendy "nawiguj do domu"
    powoduje sekundowe zastanowienie i telefon wyświetla mapę mówiąc - jasne
    - jedziemy. w starszym telefonie - mi5, jest przez sekunde lub dwie
    zdziwiony ze do niego się gada. potem wyświetla mapę i przez 3 sekundy
    się cieszy że ładne ulice, parki, domy. potem jakoś próbuje wyznaczyć
    trasę i już po kilku, może nastu sekundach - jedziemy. w bardzo
    budżetowym telefonie redmi3 chyba raz próbowałem.... ale zdążyłem
    zapytać pieszego o droge zanim zobaczyłem mapę. o ile powyższe nie jest
    problemem - każdy (nie gówniany) telefon się łapie jako przyboczna
    nawigacja. ale jak jedziesz normalnie autem, przez jakieś osiedle i
    zadajesz _sobie_ pytanie - w którą teraz? wtedy tylko dość szybki
    telefon dostarczy Ci odpowiedź _na czas_.

    ToMasz