    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 11 Jun 2021 19:39:27 +0200

    On Fri, 11 Jun 2021 18:16:06 +0200, ToMasz wrote:

    > wśród głównych producentów chyba nie ma istotnych różnic. wszelkie
    > samsungi, xiaomi, i co tam jeszcze chesz - będą działać. w najgorszym

    Tez mam takie wrazenie, ale ... kupi "cokolwiek", bedzie przypadkiem
    wtopa i do kogo pretensje ? :-)

    > wypadku sam start nawigacji może być nie - natychmiastowy. i ma to dwa
    > aspekty. jeden to "załapanie" pozcji względem gpsów, a drugi
    > "ogarnięcie" się telefonu.
    > w szybkim telefonie (samsung s10) wydanie komendy "nawiguj do domu"
    > powoduje sekundowe zastanowienie i telefon wyświetla mapę mówiąc - jasne
    > - jedziemy. w starszym telefonie - mi5, jest przez sekunde lub dwie
    > zdziwiony ze do niego się gada. potem wyświetla mapę i przez 3 sekundy
    > się cieszy że ładne ulice, parki, domy. potem jakoś próbuje wyznaczyć
    > trasę i już po kilku, może nastu sekundach - jedziemy.

    Taa, a u mnie od paru tygodni jakis dziwny objaw - google mapy
    startuja, mape pokazuja, pozycja dobra, cel daje sie wpisac ...
    po czym w dolnej czesci koleczko sie kreci, kreci i nic sie nie
    dzieje.
    Przycisniecie "Trasa" pokazuje "szukam najlepszej trasy" i tyle.

    Musze ubic proces, wtedy rusza. Zwykle zakonczenie nie wystarcza.

    A na drugim telefonie normalnie dziala.

    > w bardzo
    > budżetowym telefonie redmi3 chyba raz próbowałem.... ale zdążyłem
    > zapytać pieszego o droge zanim zobaczyłem mapę.

    A to ciekawe. Kiepski odbior GPS, miejscowy problem z internetem, czy
    zwykly brak pamieci.

    > o ile powyższe nie jest
    > problemem - każdy (nie gówniany) telefon się łapie jako przyboczna
    > nawigacja. ale jak jedziesz normalnie autem, przez jakieś osiedle i
    > zadajesz _sobie_ pytanie - w którą teraz? wtedy tylko dość szybki
    > telefon dostarczy Ci odpowiedź _na czas_.

    Mozna wlaczyc wczesniej :-)

    Ale ... mowi ci na rondzie drugi zjazd ... a tam ulica rozkopana i
    przejazdu nie ma. No i wtedy sie szybkosc przydaje :-)

    J.