    Subject: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Ewa <E...@c...com>
    Date: Wed, 16 Jun 2021 12:23:03 +0200

    W dniu 15.06.2021 o 20:20, _Master_ pisze:

    > Robiłaś test przy wyłączonym necie?
    >
    > przełączyć na 3G, roming?

    Próbowałam już chyba wszystkie kombinacje ustawień i nic nie pomaga.
    Najgorsze jest to, że nie ma aplikacji, która pozwalałaby zobaczyć
    czy jakieś satelity są wykrywane. Takiej od początku nie było, a teraz
    w sklepie też nie ma. Coś jest chyba nie tak z lokalizacją przez którą
    włącza się i wyłącza GPS, przynajmniej teoretycznie, bo innego sposobu
    włączania i wyłączania nie ma. A co jeszcze gorsze, to przy włączonej
    lokalizacji ciągle pokazuje się komunikat, że jej nie ma i należy
    włączyć. To chyba dobrze działać nie może.

    Jednym z najważniejszych kryteriów przy wyborze nowego smartfona będzie
    dla mnie to czy ma oddzielną aplikację pozwalającą na włączanie i
    wyłączenie GPSu i czy przy włączonym można obejrzeć ile satelitów
    wykrywa. Bez tego zakup jest bez sensu.

    Mój smartfon nie był naprawiany.

    Pozdrawiam
    Ewa