  • Data: 2022-09-10 12:28:53
    Temat: Re: Jaki smartwatch dla nastolatka
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Sep 2022 09:36:14 +0200, Janusz napisał(a):

    > To daj mu kasę niech sobie sam kupi.

    Mam czasem możliwość kupienia sprzętu z rabatem 70%.
    Czasem jest to sprzęt po zwrocie lub naprawie producenta, praktycznie bez
    śladów używania lub z wymienioną obudową i nową baterią, jeśli chodzi o
    smartfony czy inne smartwatche.
    Wolę (i on też) kupić powiedzmy za 500 zł sprzęt refurbished warty 1400,
    niż za to samo 500 kupić chińskie badziewie.

    On możliwości kupna refurbished raczej nie ma.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam