  • Data: 2022-08-09 14:23:18
    Temat: Re: Jaki starter dla dziecka?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Aug 2022 07:50:57 +0200, Mirek Ptak wrote:

    > Tak trudno zajrzeć? - o ile się orientuje dotyczy to każdego typu
    > abo/prepaida
    > https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-mono

    Ale znalezc esencje tam trudno :-)

    "W miesiącu możesz jednak zapłacić mniej, jak korzystasz mniej,
    ponieważ do osiągnięcia kwoty 19 zł za standardowe połączenia na
    numery komórkowe i stacjonarne i internet płacisz zgodnie z cennikiem,
    tj.: 19 gr/min, 9 gr/SMS, 19 gr/MMS, 19 gr/1 MB.

    a SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE płacisz dodatkowo zgodnie z
    cennikiem, tj.: 9 gr/SMS, 19 gr/MMS, aż Twoje wydatki osiągną 9 zł.
    później do końca okresu rozliczeniowego korzystasz bez dodatkowych
    opłat w kraju i w roamingu w UE z nielimitowanych SMS-ów i MMS-ów."

    W praktyce to oznacza, ze juz po 100 minutach rozmow lub 100MB
    osiagasz limit, i placisz jednak co miesiac te 19zl/mc.
    Chyba, ze malo gadasz i internetu nie uzywasz.

    Plus za SMS, ale nie wiecej niz dodatkowe 9 zl.
    SMS to jak kto lubi - jedni duzo wysyłają, inni malo.
    Dzieci akurat raczej duzo, chyba, ze na jakis komunikator przejdą.

    W tym za 29 zl jeszcze trudniej sie doczytac co sie zmienilo :-)

    Jeszcze jedna ciekawostka to drugi nr w nju.
    Wydawalo mi sie, ze byla oferta 19+9 (+SMS), ale teraz tylko
    29+9

    Tylko dodatkowy numer dzieli pakiet internetowy, i to moze byc
    niewesole. A dziecko nawet jak internetu nie uzywa, to zaraz zacznie.

    J.