  • Data: 2022-08-10 00:43:50
    Temat: Re: Jaki starter dla dziecka?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2022 o 10:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może

    PLONK, kurwa, dożywotni. Nie da się tego czytać.
    Nie umiesz chuju pisać zgodnie z NEWS netykietą to ja już nigdy nie będę
    tego jebanego toppostowania czytał.

    Spierdalaj nazawsze :]
    Amen+

    Obyś zdech.

    Kurwa, chciałbym w realu srać ci na ten pojebany łeb...oczywiście
    zgodnie z prawem fizyki. Z góry :]

    PLONK.
    Wypierdalaj.

    BTW, wiem że masz to w piździe ale inni przeczytają jakim jesteś
    skurwielem i za co lądujesz w pląku i oczywiście powiększam pulę osób,
    które uczyniły to wcześniej (żałuję że dałem ci szansę). Swoją
    bezwarunkową arogancją i PLUCIEM w twarz rozmówców zyskałeś następnego
    nieczytającego :]

    Chuj ci w ten kakał. PA!

    --
    LordBluzg(R)??