    From: "lamer" <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki szybki procesor NIE do gier, grafiki 3d
    Date: Fri, 26 Jun 2009 09:47:02 +0200

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:52bbcdf0-07f3-42c4-971a-42cae64b2c4a@g20g2000vb
    a.googlegroups.com...
    On 25 Cze, 22:37, "lamer" <l...@p...pl> wrote:

    >Szkoda kasy.
    >Poszukaj takiego athlona z końcówką "e" ja ten tutaj np:

    >http://www.proline.com.pl/sklep.php?prodid=AMD+X2+5
    050E+AM2+B

    >Obniżony pobór mocy więc montujesz sensowne chłodzenie
    >i masz ciszę. A wydajność... pracowałem na czymś takim
    >i żadnego dyskomfortu nie odczułem.
    >Napisz do czego ma być ten komp. Bo jak do pisania,
    >autocada, filmów, corela i czasem jakiejś gierki strategicznej
    >to ten procek wystarczy z 300% zapasem ;)

    Nie musi być ani cichy ani energooszczędny.
    Mam Semprona 2800 i jest wooolny. Chcę czegoś znacznie szybszego- tak ze 4
    razy minimum.
    Czasem zdarza mi się film zgrać z kamery (Full HD) i go przekonwertować do
    innego formatu. Na Sempronie to trwa i trwa.
    Poza tym jakieś Visual Studio czy inne Delphi, gdzie kompilacja też trochę
    trwa.
    Na Sempronie działa mi wszystko to, co ma działać, tylko szkoda mi czasu.
    Może jednak lepiej wziąć te 4 rdzenie...

    lamer