eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJakie napięcie generuje magneto-indukcyjny przepływomierz wody ? › Re: Jakie napięcie generuje magneto-indukcyjny przepływomierz wody ?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakie napięcie generuje magneto-indukcyjny przepływomierz wody ?
    Date: Fri, 31 Mar 2023 17:47:50 +0200

    On Fri, 31 Mar 2023 06:46:22 -0700 (PDT), a a wrote:
    > Szukałem w internecie, ale są tylko opisy, ale zakres napięcia wyjściowe, prądu,
    nie jest podany.

    > Czy prąd może zależeć od wielkości powierzchni elektrod

    zdecydowanie będzie zalezał.

    >i można zwiększać, czy też indukcja będzie uśredniana i tlumiona ?

    Silne pole magnetyczne lubi cienkie szczeliny.
    Cienkie szczeliny stawiaja duzy opór przepływowi :-(

    > Podobnie z napięciem.
    > Czy gdy liczba par elektrod się zwiększy i zostaną połaczone szeregowo, to napięcie
    się zwiększy, czy też będzie wzajemnie wygaszane ?

    Masz na mysli wstawienie kilku blaszek jako "pasywnych" elektrod?

    Mam wrazenie, ze pogorszy sprawe.
    Zwiekszy elektrolizę, zwiekszy minimalne napięcie, wiec chyba
    zmniejszy prąd .. ale moze ma jakies inne zalety.

    J.

    J.