eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJakie napięcie generuje magneto-indukcyjny przepływomierz wody ? › Re: Jakie napięcie generuje magneto-indukcyjny przepływomierz wody ?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakie napięcie generuje magneto-indukcyjny przepływomierz wody ?
    Date: Mon, 3 Apr 2023 09:57:14 +0200

    On Sat, 1 Apr 2023 15:07:07 -0700 (PDT), a a wrote:
> [...]
    napięcie się zwiększy, czy też będzie wzajemnie wygaszane ?

    aby cewki były zasilane przemiennie.

    aby wygenerować zasilanie do radia, aby stworzyć taki radiowy czujnik, jak pogodowy,
    pomiaru prędkości przepływu wody.

    zainstalowania bypassu, czyli obejścia rurką o małej średnicy.

    łącząc sekcje przepływomierzy w szereg

    > Najażniejsze, aby zwiększyć moc takiego magneto-indukcyjnego przetwornika 1000 x
    >
    > Problemem jest brak seperacji galwanicznej ośrodka typu woda.
    > Wstawienie 1000 elektrod nie tworzy 500 ogniw galanicznych typu akumulator kwasowy,
    gdyż nadal mamy jedną celę z przepływem wody.

    > Będę testował zwiększanie powierzchni elektrod i zobaczę co to da.

    Raczej nie ma sensu.

    Chcesz wiekszy sygnal, to:
    -zwieksz odleglosc miedzy elktrodami, czyli "szerokosc" kanału,
    tzn odleglosc na której działa pole magnetyczne
    -zwieksz pole magnetyczne ... a to oznacza zwężenie szczeliny,
    "niski" kanał, i moze domkniecie obwodu magnetycznego.

    Albo uzyj lepszego wzmacniacza/ADC - moze nie trzeba nic polepszac,
    jest wystarczająco dobrze..

    J.