eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJakim cudem wyprowadzenia obudowy TO-247AC wytrzymują 195A › Re: Jakim cudem wyprowadzenia obudowy TO-247AC wytrzymują 195A
    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakim cudem wyprowadzenia obudowy TO-247AC wytrzymują 195A
    Date: Fri, 22 May 2009 13:46:06 +0200

    Dumak pisze:
    > Witam wszystkich, tak sobie patrzę do PDF-a: IRFP4368PBF, i nie mogę
    > sobie wyobrazić jak wyprowadzenia obudowy TO-247AC są w stanie wytrzymać
    > prądy rzędu 195A.
    >
    > Z wyliczeń mi wychodzi że wyprowadzenia mają min. 1,254mm2 (wyjście
    > źródła - zaraz przy obudowie).
    >
    > Jak to może wytrzymać taki prąd?

    Tylko, że to jest max. 195A przy 10V, i te 195A jest limitowane przez
    przewody/połączenia/nogi układu. (PDF str. 1)
    Oczywiście trzeba będzie zaopatrzyć MOSFETa w niezły radiator :)

    W pulsie tam napisali, że może być do 1280A. Zdrowo :-)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''