  • 1. Data: 2009-05-22 08:36:10
    Temat: Jakim cudem wyprowadzenia obudowy TO-247AC wytrzymują 195A
    Od: Dumak <dumakpl@_usun_gmail.com>

    Witam wszystkich, tak sobie patrzę do PDF-a: IRFP4368PBF, i nie mogę
    sobie wyobrazić jak wyprowadzenia obudowy TO-247AC są w stanie wytrzymać
    prądy rzędu 195A.

    Z wyliczeń mi wychodzi że wyprowadzenia mają min. 1,254mm2 (wyjście
    źródła - zaraz przy obudowie).

    Jak to może wytrzymać taki prąd?

    Dumak

  • 2. Data: 2009-05-22 10:38:39
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

> [...]
    > prądy rzędu 195A.
    >
    > Z wyliczeń mi wychodzi że wyprowadzenia mają min. 1,254mm2 (wyjście

    Może izolator ma dobrą przewodność cieplną i część ciepła leci przez
    obudowę? A może to tylko prąd chwilowy?

    JanuszR

  • 3. Data: 2009-05-22 10:56:41
    Od: Tomotron <t...@w...pl>

    Dumak pisze:
    > Witam wszystkich, tak sobie patrzę do PDF-a: IRFP4368PBF, i nie mogę
    > sobie wyobrazić jak wyprowadzenia obudowy TO-247AC są w stanie wytrzymać
    > prądy rzędu 195A.
    > \

    IRF1405 obudowa TO-220 prąd 169A :)

  • 4. Data: 2009-05-22 11:43:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dumak,

    Friday, May 22, 2009, 10:36:10 AM, you wrote:

> [...]
    > prądy rzędu 195A.
    > Z wyliczeń mi wychodzi że wyprowadzenia mają min. 1,254mm2 (wyjście

    Normalnie. Policz moc wydzielaną i wszystko stanie się jasne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2009-05-22 11:46:06
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Dumak pisze:
> [...]
    > prądy rzędu 195A.
    >
    > Z wyliczeń mi wychodzi że wyprowadzenia mają min. 1,254mm2 (wyjście

    Tylko, że to jest max. 195A przy 10V, i te 195A jest limitowane przez
    przewody/połączenia/nogi układu. (PDF str. 1)
    Oczywiście trzeba będzie zaopatrzyć MOSFETa w niezły radiator :)

    W pulsie tam napisali, że może być do 1280A. Zdrowo :-)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 6. Data: 2009-05-22 11:49:13
    Od: "MiSter" <1...@w...pl>

    > IRF1405 obudowa TO-220 prąd 169A :)
    Zapominasz o przypisie:
    Calculated continuous current based on maximum allowable

    junction temperature. Package limitation current is 75A.

  • 7. Data: 2009-05-22 14:04:22
    Od: sulek <s...@w...pl>

    Dumak pisze:
> [...]
    > prądy rzędu 195A.
    >
    > Z wyliczeń mi wychodzi że wyprowadzenia mają min. 1,254mm2 (wyjście

    Doczytaj dokładniej tego PDFa
    zwłaszcza charakterystyki "Maximum safe operating area"

  • 8. Data: 2009-05-22 18:01:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dumak" <dumakpl@_usun_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > prądy rzędu 195A.
    >
    > Z wyliczeń mi wychodzi że wyprowadzenia mają min. 1,254mm2 (wyjście

    Pod warunkiem zapewnienia odpowiedniego odprowadzenia ciepla?

  • 9. Data: 2009-05-24 12:07:51
    Od: "u" <$@qr.st>

    Użytkownik "Dumak" <dumakpl@_usun_gmail.com> napisał w wiadomości
    > Jak to może wytrzymać taki prąd?

    Noga, jak noga, ale jak wytrzyma ścieżka płytki do której jest przylutowany,
    bo przecież nie lutujemy do nóg kabla 16mm2.

    Zalać wodą i dbać by nie przekroczyć temperatury ?
    Już dawno, dawno temu pastwiono się nad 2N3055:-)
    Wyszło, ze wsadzenie go do wanny z wodą jest za mało.