    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jazda bez prawka, sroga recydywa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Sep 2022 14:43:30 +0200

    On Tue, 20 Sep 2022 14:00:12 +0200, Janusz wrote:
    > Jazda bez prawka, sroga recydywa, sąd dał dziś Kraśce 100 tys zł grzywny
    > bo to była kolejna jego wpadka, wg mnie przegięli bo u nas jeszcze nie
    > ma kar zależnych od zarobków.

    Jak najbardziej są.

    § 3. Ustalając stawkę dzienną, sąd bierze pod uwagę dochody sprawcy,
    jego warunki osobiste, rodzinne, stosunki majątkowe i możliwości
    zarobkowe; stawka dzienna nie może być niższa od 10 złotych, ani też
    przekraczać 2000 złotych.

> [...]
    > grzywny w wysokości 100 tys. zł i zobowiązał go do opłacenia kosztów
    > postępowania sądowego.
    >
    > "To niejedyny raz, kiedy Piotr Kraśko nie zastosował się do przepisów
    > zabraniających mu prowadzić samochód. W grudniu 2021 r. w mediach
    > pojawiła się informacja, że Kraśko został zatrzymany, kiedy prowadził
    > samochód, choć nie miał do tego uprawnień. Został skazany na karę
    > grzywny w wysokości 7,5 tys. zł i otrzymał roczny zakaz prowadzenia
    > pojazdów. Prokuratura odwołała się od tego wyroku, ale sąd go utrzymał"

    krasko-skazany-dziennikarz-zaplaci-duza-kare/vrhhy77
    ,79cfc278

    ale kiedy byly te przylapania, a kiedy sprawy?
    Bo teraz sprawa dotyczy jazdy z roku 2016, i cos mi jeszcze chodzi po
    glowie, ze zamieszanie bylo z jego punktami.
    Chyba, ze mi sie inna osoba pomylila.

    W dodatku pismaki nie dbaja o rzetelnosc i stosują popularne
    okreslenia.

    J.