  • Data: 2018-11-26 08:21:17
    Temat: Re: Jazda pod prąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 22:49:38 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>> https://wiadomosci.wp.pl/powazny-wypadek-na-s8-nie-z
    yje-dwoch-kierowcow-6320520042813057a

    > Przy okazji takich doniesień, zawsze staram się na streetview pooglądać jak
    > wyglądał wjazd i co trzeba było zrobić żeby się pogubić.
    >
    > Zazwyczaj wystarczy ominąć nie z tej strony jeden znak C-9 i dalej kierowca
    > już nieniepokojny niczym wyjeżdża na autostradę pod prąd.
    > Przy niezbyt rozgarniętym kierowcy (a tu trzeba pamiętać że są kierowcy
    > którzy rzadko mają doczynienia z jakimikolwiek węzłami drogowymi i
    > autostradami) i niezbyt dużym ruchu na autostradzie - nieszczęście gotowe.

    Kierowca byl z Dolnego Slaska, to A4 kiedys jechal :-)

    > W tym wypadku prawdopodobnie tu wjechał nie po tej stronie C-9:
    > https://www.google.com/maps/@51.2999156,17.7694892,3
    a,75y,166.28h,83.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjsHYhZUdqji
    AQ5qY3fdywA!2e0!7i13312!8i6656
    > Streetview widać jeszcze sprzed otwarcia, ale nie sądzę żeby coś się więcej
    > tu zmieniło.

    Jeszcze ciekawiej wyglada stad
    https://goo.gl/maps/Mex9RFKuLZF2

    Hm, przez ta wysepke moze i latwo sie pomylic.
    Jeszcze trzeba miec pecha, zeby nikt akurat nie zjedzal ... ale Sycow
    to nie jest uczeszczane miasto.

    Ale to na tym wezle sie pomylil ? Do Kepna jeszcze kawalek.
    Choc tam wszystkie wezly trąbkowe, to podobnie moze byc.

    > Kiedyś napisałem maila do GDDKiA w sprawie podobnego wjazdu, zaproponowałem
    > chociaż postawienie B-2 przed samą autostradą, ale odpisali że zjazd
    > oznakowany jest prawidłowo, a rozporządzenie nie pozwala na użycie B-2 w
    > połowie zjazdu, a na początku byłoby mylące.
    >
    > Niemcy mają fajny znak na takie okazje:
    > https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
    GcQKV2RM1Qktu97Yi6gBQ3awBYCE2r75qX1z6jVS1F99c9HPf4LS

    Ale powinny byc jezdnie szeroko rozdzielone, bo jak zobaczysz to po
    lewej stronie wlasnej jezdni ...

    J.