  • Data: 2020-06-30 12:25:50
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5efa43ba$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 29.06.2020 o 19:32, J.F. pisze:

    >Po mojej śmierci, to będą się z naszej dyskusji śmiać jak z problemu,
    >że londyn utonie w gównie, a i nie da się zapewnić paszy dla
    >motoryzacji konnej:P

    Miejmy nadzieje ... tzn niech oni maja nadzieje :-)

    >Ale to nie wynikało z "kończenia się ropy" a warunków politycznych.
    >Zmieniły się warunki "zaprowadzono demokrację" i ropa się znalazła.

    Nie tak. Swiat potrzebowal duzo ropy i byl gotow placic 150$.
    Przyszedl kryzys, przestalismy wydawac na zbytki, i sie okazalo, ze na
    rynku ropy jest za duzo.

    >A korki coraz większe:P

    Bo eliminuja. A ci glupi obywatele nie chca zrozumiec, ze to dla ich
    dobra :-)

    Dobudowac obok.
    Kto chce - niehc mieszka w starym :-)

    J.