  • 1. Data: 2013-05-20 20:41:28
    Temat: Jeszcze o handlarzach....
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Tytulem anegdoty: sporo dzwonilem ostatnio po ogloszeniach. Raz odsialem
    wszystkie oferty handlarzy i dzwonilem tylko na numery z ogloszen opisanych
    jako nalezace do osob prywatnych.

    Na przywitanie "Dzien dobry, dzwonie w sprawie ogloszenia o sprzedazy
    samochodu" w 8/10 przypadkow dostalem odpowiedz "Ktorego?".

    No comments :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-05-20 21:13:50
    Temat: Re: Jeszcze o handlarzach....
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 May 2013 20:41:28 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    >
    > Na przywitanie "Dzien dobry, dzwonie w sprawie ogloszenia o sprzedazy
    > samochodu" w 8/10 przypadkow dostalem odpowiedz "Ktorego?".

    Ja odsiewam wklepując numer komórki w googla. Wiesz wszystko. Zresztą,
    liczy się stan, nie ważne od kogo. Aczkolwiek na 5 moich posiadanych trupów
    żaden nie pochodził od handlarza. Nie żebym był uprzedzony, poprostu ich
    oferta jest... Słaba.

  • 3. Data: 2013-05-21 07:17:46
    Od: a...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 20:41:28 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Tytulem anegdoty: sporo dzwonilem ostatnio po ogloszeniach. Raz odsialem
    >
    > wszystkie oferty handlarzy i dzwonilem tylko na numery z ogloszen opisanych

    E tam. z "drugiej" strony wyglada to inaczej. Czasem tak jest ze nawet dobre auto w
    dobrej cenie i stanie sie zaczaruje i nie ma bata. Kumaty handlarz wyciaga auto z
    ogloszen komisowych i wystawia prywatnie, czesto na jakis tablicach a nie na swietym
    aledrogo czy otomoto..., oczywiscie jak mu sie chce pomyslec to nowa sim i stary
    telefon i czeka...
    7 godzin i auta czesto nie ma...
    wiem bo znam kilku i opowiadali...
    tak wiec nie wiesz nigdy od kogo kupujesz....

    > Karkulowsiaďż˝ zwartusiaďż˝
    >
    > Ratuwsianku Maciuwsio
    a tak btw te dwa wyzej rozwiniesz? :-) fajne brzmienie....

  • 4. Data: 2013-05-21 08:50:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-20 20:41, Maciek pisze:
    > Na przywitanie "Dzien dobry, dzwonie w sprawie ogloszenia o sprzedazy
    > samochodu" w 8/10 przypadkow dostalem odpowiedz "Ktorego?".
    W tych 2/10, gdy już ustalisz, że to żaden handlarz, pierwszy właściciel
    itd itp, na miejscu napotkasz podwórko pełne samochodów ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2013-05-21 09:46:11
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > a tak btw te dwa wyzej rozwiniesz? :-) fajne brzmienie....

    Stanisław Lem, Dzienniki Gwiazdowe, Podróż Jedenasta.
    W oryginale:

    "KARKULOWSIAŁ ZWARTUSIAŁ
    RATUWSIANKU BOŻYWSIO"

    X.

  • 6. Data: 2013-05-21 10:07:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Ja odsiewam wklepując numer komórki w googla.

    Też tak robiłem :-) Dodatkowo jak ktoś ma działalność to można znaleźć
    opinie na forach czy słowny czy nie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2013-05-21 13:15:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 May 2013 09:46:11 +0200, Mariusz Wozniak napisał(a):

    > Stanisław Lem, Dzienniki Gwiazdowe, Podróż Jedenasta.
    > W oryginale:
    >
    > "KARKULOWSIAŁ ZWARTUSIAŁ
    > RATUWSIANKU BOŻYWSIO"

    O wlasnie :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2013-05-21 13:44:33
    Od: PJ <p...@g...com>

    u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
    telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
    nas chyba kiepska opinie maja :-)

    P.

  • 9. Data: 2013-05-21 13:57:09
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    >u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
    > telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
    > nas chyba kiepska opinie maja :-)

    hehe 10 lat temu w heidiparku ktos zostawil pod moim starym gratem taka
    karte :)
    wszystko jasne teraz

  • 10. Data: 2013-05-21 14:26:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-21 13:44, PJ pisze:
    > u nas podrzucaja karteczki "Jestem zainteresowana kupnem plus numer
    > telefonu ...." turecki patent z DE tylko ze udaja osoby prywatne bo u
    > nas chyba kiepska opinie maja :-)

    Tak samo jak "chętnie kupię mieszkanie w tej okolicy".

    No i największe kłamstwo ogłoszeń: "bezpośrednio" :)

    --
    Liwiusz