  • Data: 2022-01-24 14:24:19
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 13:33, J.F pisze:

    > No to masz to samo
    > https://virginmobile.pl/oferty/karta
    >
    > Co prawda ... to prawie abo :-)

    Brak roamingu krajowego :] To podstawowy warunek.

    > Nienawisc przez ciebie przemawia.
    > Widzisz co trzeba zrobic - doladowac 30zl co miesiac, lub w dogodnym
    > terminie :-)

    W piździe mam terminy i doładowania.

    > To istotnie moze byc argument na kolejne miesiace/lata.
    >
    > Ale abonament sie skonczy, i tez uslyszysz propozycje :-)

    Ale mogę negocjować :]

    > No to sobie kup sto kart zdrapek i wpierdol w koszty :-P

    Mam coś drapać i trzymać w szufladach? Nosić ze sobą? Pojebało?

    > A "30zł + roaming krajowy" jak rozumiec?

    Że mogę korzystać z sieci innego operatora?

    > No coz, ja na to patrze troche inaczej, po przenosinach do Play
    > internet w samochodzie zaczal miec problemy.
    > Ale moze to wina telefonu.

    > Kilkadziesiat.
    > Potem Plus i Era stawiali swoje gesto, a Orange nie.

    Ale pokrywa zasięgiem tam, gdzie nie ma ani Plusa ani Ery.

    > Tylko ze GSM zasieg masztu sie skrocil, trzeba gęstą siec.
    > Orange ma juz gęstą siec, Play jeszcze nie, no ale ma roaming.

    No ma, co daje znacznie wieksze pokrycie zasięgu.

    > A ja w sumie tylko o tym chcialem - jak uslyszalem reklame
    > "200gigadaje", to od razu mi sie przypomnialy twoje przechwalki :-)

    Prepajdy ewoluują, ale nadal maja sporo wad.

    Kiedy dawno temu Play wchodziło na rynek, właśnie to mnie przyciągnęło,
    że masz więcej w okresie rozliczeniowym niż inne sieci, że gdzie indziej
    jest mniej ale się kumuluje i przechodzi na następny miesiąc.
    Popierdolona polityka. Kończyło się często tym, że trzeba było dokupić
    bo brakuje.

    > Masz jakies starozytne podejscie.

    Starożytne podejście to jakaś nagroda za dobre sprawowanie, jak u
    niewolnika.

    > Ustawiasz sobie termin na smartfonie i doladowujesz :-)

    Czyli muszę pilnować/ustawić i doładować albo specjalnie mieć KK i też
    ją ładować. Pojebane.

    > Powiem ci tak - ach jak mnie abo w demobilu wk*.
    > Zeby zalogowac sie na ebok musze haslo z SMS wpisac ...

    A do banku nie musisz? W apce smartfona masz PIN i nie ma hasła sms.
    Ale mam zlecenie stałę więc mam to w dupie.

    > No prosze, abonament bez sensu, nie poznaje kolegi :-P
    >
    > Ale ze chce ci sie tak komplikowac zycie za pare zl? :-P

    Przy 10 kartach to nie jest parę zł.

    > Nie rozumiem. A w innych prepaidach nie mozna?

    Są droższe niż 5zł/mies za 3G.

    > Czego/ile potrzebujesz dla tych alarmow czy routerow ?

    Wincyj :)

    > Nie rozumiem - Captcha im nie przeszkadza? To chyba korzystaja z tego
    > raz na miesiac.

    Jest apka do kapczy, która sama wyskakuje/alarm. Do komunikatora idealne
    czy do Fejsa.

    Przecież to wyżej napisałem :>

    > Swoja droga - to obowiazek swiadczenia darmowego internetu chyba im
    > sie dawno skonczyl, ale widac im sie oplaca.

    Nie, było pismo i przedłużyli.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>