  • Data: 2022-01-24 15:37:23
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Jan 2022 14:24:19 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Brak roamingu krajowego :] To podstawowy warunek.

    >>> krajowy. Nie przeznaczam nawet nanosekundy an szukanie jakieś innej

    > W piździe mam terminy i doładowania.

    A placenie za faktury tez ?

    > Ale mogę negocjować :]

    Tak, do ciebie nalezy ostatnie slowo, "przenosze numer" :-)

    No, ciekawe, czy wypowiedziales prorocze slowa.

    bo kiedys dobijemy tego mininum i ceny zaczna drozec ... to juz w tym
    roku ?

    > Mam coś drapać i trzymać w szufladach? Nosić ze sobą? Pojebało?

    A kto faktury placi i ksieguje ? :-)

    > Że mogę korzystać z sieci innego operatora?

    Ale w 30zl czy za ekstra dopłatą?

    Bo pamietam, ze Play mial takie czasy, gdzie owszem - internetu wbród,
    ale tylko w sieci Play.

    > Ale pokrywa zasięgiem tam, gdzie nie ma ani Plusa ani Ery.

    Tzn sa takie miejsca. I sa odwrotne - Orange nie dziala, a np Plus
    tak.

    A potem sie dowiesz, ze ten roaming krajowy w Play to tak wlasnie
    ograniczaja i nie zawsze mozna skorzystac :-)

    > Prepajdy ewoluują, ale nadal maja sporo wad.

    ale 200GB nie masz :-P

    > Kiedy dawno temu Play wchodziło na rynek, właśnie to mnie przyciągnęło,
    > że masz więcej w okresie rozliczeniowym niż inne sieci, że gdzie indziej
    > jest mniej ale się kumuluje i przechodzi na następny miesiąc.
    > Popierdolona polityka. Kończyło się często tym, że trzeba było dokupić
    > bo brakuje.

    Zalezy jak uzywasz.

    Do mnie tam dzwonila Era "zauwazylismy, ze panu sie zdarza przekroczyc
    i doplacic.
    Wiec proponujemy nowy, lepszy abonament i juz nie bedzie pan placil
    wiecej niz umowiono"

    Taa ... co miesiac bede placil wiecej :-P

    > Czyli muszę pilnować/ustawić i doładować albo specjalnie mieć KK i też
    > ją ładować. Pojebane.

    Na razie sie nie chwaliles, ze faktury ci sie placą same :-)

    > A do banku nie musisz?

    Z rzadka. Zaufane urzadzenie.

    > W apce smartfona masz PIN i nie ma hasła sms.

    ale nie chce apki :-P

    > Ale mam zlecenie stałę więc mam to w dupie.

    Byloby fajne, tylko jednak czasem sa oplaty dodatkowe.
    I zlecenie stale wysiada, trzeba PZ czy cos innego.

    > Przy 10 kartach to nie jest parę zł.

    Oj tam, oj tam, na pewno cie stac.
    A ilez to roboty przy 10 kartach, pilnowac, ladowac itp :-P

    > Są droższe niż 5zł/mies za 3G.

    > Wincyj :)

    > Jest apka do kapczy, która sama wyskakuje/alarm. Do komunikatora idealne
    > czy do Fejsa.

    wow.
    Coz to za apka?

    > Przecież to wyżej napisałem :>