    From: "Rafal Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KLX 250 S - lub cos podobnego (do 20 tys. zl) ????????
    Date: Sun, 11 Jan 2009 17:45:22 +0100

    Uzytkownik "ZASK" <Z...@s...pl> napisal w wiadomosci
    > Ja wiem ze to spokojne enduro. Jedyny minus jak widze to tylko dosc mala
    > moc Kawy. A jak zawieszeniowo wypada taki KLX 250 S ? I druga sprawa - jak
    > z serwisem, czy jest drogi i upiardliwy (jak w KTM-ach gdzie co
    > pare(nascie) motogodzin trzeba cos zmieniac) ?

    20pare koni to normalna moc z nie wysilonego 250 w czteropaku, co za tym
    idzie jest to bardzo trwala jednostka nie wymagajaca czestego zagladania do
    silnika, nie katuje opon i napedu. Ma sie to nijak do KTM czy innch sprzetów
    wyczynowych bo my tu rozmawiamy o konstrukcjach czysto dla amator.

    > No Yamaha lepsza, bardziej niezawodna, trwala i ponoc lepsza w terenie.
    > Ciekawi mnie jak wygladaja koszty serwisu obu maszyn (chodzi mi glównie o
    > przeglady w okresie gwarancji i te obowiazkowe po gwarancji, co ile
    > moto-godzin sie wymienia rózne cuda i ile to kosztuje?).

    no Yamaha ponoc zastosowala silnik który uzywa w swoich albo skuterach albo
    jakis malych motorach szosowych które dostepne sa na Japonie wiec widac ze
    silnik bedzie praktycznie bez obslugowy:)

    > O tlumiku tez sie pomysli w przyszlosci.

    koniecznie, dzwiek oryginalu a w zasadzie jego bezdzwiek jest nie do
    zniesienia:)
    wybierz ten co ci sie bardziej podoba:)

    > Bardziej podoba mi sie Yamaha, ale pomysle o obu jeszcze pod katem
    > serwisowania.

    o yamahe moge ci napisac jutro jak pogadam z kumplem, ostatnio byl na
    swietach w Hiszpani i mial z soba swoje wr400 i wr250r do jazdy turystycznej
    bo tamtych górach wystarczala

    pozdrawiam
    rafal
    450exc