    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Date: Sat, 3 Apr 2021 13:20:16 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Na ulicy potrzaskała mi się (chyba nie sama) maska samochodu...
    >
    > Ktoś poleci sprawdzoną kamerę, którą przykręcę do elewacji i bez
    > problemu podłącze do domowej sieci przez WiFi? Z możliwością rejestracji
    > np. 12-24h.
    >
    > Robert

    Robercie, nie na elewacji a na ogrodzeniu tak abyś miał większą szansę
    na uchwycenie mordy. Samo nagranie jak jakaś ściera skacze ci po masce
    nic ci nie da (poza wewnętrznym bólem).
    Współczuje zniszczeń.
    Co do kamer to zdecydowanie nie szukaj zwykłych kamerek reklamowanych
    jako kamerki z własnymi aplikacjami.
    Szukaj czegoś co ma obsługę onvif. Do tego rejestrator dowolny albo
    jeśli masz w domu serwerek Qnap to on też obsługuje w standardzie do
    bodaj 4 kamer.